Uw mening
Laat weten wat u van onze praktijk en zorgverlening vindt!
Uw mening telt!
U bent voor behandeling in onze praktijk geweest? Wij zijn zeer benieuwd naar uw ervaringen! Wij zouden het erg waarderen als u dit met ons en met anderen (online) wilt delen. Dat kan op de volgende manieren:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
Deelname aan patiënttevredenheidsonderzoek via Qualiview: hèt evaluatie-instrument voor zorgverzekeraars
Is uw behandeltraject afgerond? U ontvangt, mits u daarmee vooraf heeft ingestemd, een klanttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek wordt u per e-mail toegestuurd en is afkomstig van firma Qualiview. Het invullen van de vragenlijst is voor ons belangrijk. Zorgverzekeraars bepalen de wijze van zorginkoop aan de hand van uitkomsten van deze onderzoeken. Intern gebruiken wij de uitkomsten om onze zorgverlening aan u te verbeteren. Namens het gehele praktijkteam danken wij u zeer hartelijk voor uw medewerking. Meer informatie over het onderzoek vindt u op www.qualiview.nl.
Tevreden? Deel uw mening ook online met anderen!
Bent u tevreden over het verloop van de behandeling en het handelen van uw therapeut? Als u dit met anderen wilt delen, stellen wij dit zeer op prijs. Het delen kan op verschillende manieren.
![]() |
Review via GoogleAls u een google-account heeft (gmail of youtubekanaal) dan kunt u via google een review achterlaten. Geef hier uw waardering via Google Review! Indien u geen google account heeft, zijn er ook andere mogelijkheden. Op zorgkaart Nederland kun u ook uw ervaring met uw therapeut of onze praktijk delen. |
![]() |
Review via Zorgkaart NederlandDe Patientenfederatie Nederland beheert het zorgplatform Zorgkaart Nederland. Dit is de grootste onafhankelijke website van Nederland waar Nederlanders hun ervaringen met praktijken of zorgverleners kunnen delen. Uw ervaringen helpen andere zorgconsumenten om de juiste keuze voor een praktijk, therapie of zorgverlener te maken. |
Feedback en verbeterpunten
Indien u een klacht of verbeterpunt voor onze zorgverlening heeft, horen wij dat erg graag. Wij horen graag van u wat uw opmerkingen zijn. Dit kan telefonisch of via een persoonlijk gesprek. U kunt ook direct uw opmerkingen achterlaten, waarvoor alvast hartelijk dank. Deel nu uw verbeterpunten met ons!
Naar boven